x
a t r p r İ n t

Bizimlə əlaqə : +994 51 509 78 88, Satış təmsilçisi: +994 51 509 78 72

Faq’s

  • S: Qiymətlər barədə necə məlumat əldə edə bilərəm?

    C: Qiymətlərimiz barədə istədiyiniz xidmət barədə həm e-mail vasitəsilə bizə yazaraq, həm də birbaşa zəng edərək bizdən ətraflı məlumat ala bilərsiniz. Həmçinin saytın sağ tərəfində social şəbəkələr və sağ aşağı küncündə whatsapp xidmətimizdən də istifadə edə bilərsiniz.

  • S: Sifariş vermək üçün saytda qeydiyyatdan keçmək lazımdırmı?

    C: Qeydiyyat tələb olunmur. Lakin onlayn xidmətdə qeydiyyatdan keçmək, bir çox üstünlüklər verir: misal üçün - bütün fərdi endirimlər barədə məlumat almaq imaknı, ödəniş üçün fakturaların göndərilməsi, sənədlərin elektron ünvanda saxlanması, elektron poçt və SMS bildirişlə sifariş statusunun izlənməsi və bir çox digər rahatlıqlar.
    Yalnız 3 sahəni doldurmalısınız – Ad və Soyad (istəyinizə görə), e-mail, mobil telefon. Bu məlumatlar yalnız sizinlə işgüzar ünsiyyət üçün və sifarişin müzakirəsi üçün lazımdır. Sistemimizdən heç bir spam xidməti etməyəcəyik - bu bizim tərzimiz deyil. Müştərilərimizə hörmətlə yanaşırıq və vaxtlarına əhəmiyyət veririk.

  • S: Digital - Rəqəmsal çap nədir?

    C: Rəqəmsal çapın ən böyük üstünlüyü ondan ibarətdir ki, sifariş qısa müddətdə icra olunur. Burada çapdan əvvəlki metal formalardan və sazlama prosesindən istifadə olunmur, dizayn olunmuş məhsul birbaşa komputerdən çapa verilir. Rəqəmsal çapın daha bir üstünlüyü çapın təkcə kağıza deyil, müxtəlif formalı və qalınlıqlı materiallara (parçaya, kartona, plastikə, lentə və sair) çapa verilə bilməsidir. Rəqəmsal çapın üstünlüyündən danışarkən, əlavə vəsait sərf etmədən məhsulun saxtalaşdırılmasından qorunması imkanlarını da qeyd etmək lazımdır. Bu üsulla çap edilmiş məhsulların (məsələn, etiketlər, qablaşdırma məhsulları və s.) qorunma səviyyəsi daha yüksəkdir.

  • S: Ofset çap nədir?

    C: Ofset üsulla çap zamanı çap olunacaq məhsul çapdan öncə bir neçə hazırlıq məhrələsindən keçməlidir. Bu cür çap ofset çap maşınları vasitəsilə həyata keçirilir və kimyəvi madddələr və lazerlə işlənmiş, nazik dəmirə köçürülmüş təsvirlər çap maşınına verilir. Bütün tirajın çapı üçün ən azı 4 belə dəmir vərəq tələb olunur. Ofset üsulu ilə çap zamanı sazlama prosesi deyilən bir etapdan da keçmək lazımdır. Bu zaman çap zamanı optimal keyfiyyəti əldə etmək üçün çap maşını uyğun vəziyyətə gətirilir. Sazlama prosesində kağız sərf olunur. Ancaq bir məqamı da qeyd edək ki, ofset üsulla çapda istifadə olunan boya rəqəmsal çapdakı boyadan daha ucuzdur. Ona görə də daha böyük tirajlarda ofset çap üsulundan istifadə edirlər.

  • S: Telefon və ya e-poçt ilə sifariş verə bilərəm?

    C: Sifariş veb saytımızda həyata keçirilir. Bu işi asanlaşdıran və sifarişin emalı üçün qəbulunu sürətləndirən ən yaxşı seçimdir. Üstəlik, hər zaman, sizə bir zəng qədər yaxınıq. Sifariş barədə bir sualınız varsa, sadəcə onlayn söhbətdə bizə yaza bilərsiniz (sağdakı panelin altındakı pəncərəyə baxın) və ya zəng etməyiniz kifayət edər.

  • S: Qeydiyyatdan keçərkən niyə e-poçt adresini (e-mail) daxil etməliyəm?

    C: Qeydiyyat zamanı göstərdiyiniz e-poçt ünvanı etibarlı olmalıdır, çünki sifarişlərinizlə əlaqəli məktublar alınacaq - məsələn, sifarişin çap üçün göndərildiyi və ya hazır məhsulların verildiyi yerə çatdırıldığı barədə bildiriş.
    Bundan əlavə, e-poçt ünvanı (e-mail) şəxsi hesabınıza daxil olmaq üçün bir girişdir və unudulmuş bir şifrənizi bərpa etmək üçün xidmət edir.

  • S: Əvvəllər heç vaxt onlayn çap sifariş etməmişəm. Səhv bir iş görsəm nə olacaq?

    C: Davam et, biz daima əlaqə saxlayırıq! Sifarişin icrasına davam etməzdən əvvəl, verdiyiniz detalların işləmələrini mütləq sizinlə razılaşdıracayıq.

  • S: Niyə telefon və ya e-poçt vasitəsi ilə deyil, veb saytında onlayn sifariş vermək daha yaxşıdır?

    C: 1. Ofisə şəxsən getməyiniz, tıxaclarda qalmağınız, təfərrüatları dəqiqləşdirməyiniz və planı razılaşdırmağınız lazım deyil. Sifariş vermək üçün hər hansı bir yer, gün və vaxtı özünüz seçirsiniz, iş saatları ilə məhdudlaşmırsınız. Bu sizə daha çox vaxt azadlığı veririk. 2. Bütün proses mümkün qədər avtomatlaşdırılmışdır, bunun sayəsində insan amili minimuma endirilmişdir. Sifariş zamanı hər hansı bir anlaşılmazlıqları aradan qalxır. Nəticədə çap məhsulları veb saytımızda sifariş etdiyiniz formada əldə edirsiniz. Ancaq eyni zamanda, hər bir sxemi çap tələblərinin texniki uyğunluğunu yoxlayırıq. Hər hansı bir sual yaranarsa, sifariş üçün şərhlərdə sizə yazacaqlar. 3. Faylları telefon üzərindən ötürmək mümkün deyil və hər hansı digər məlumatların ötürülməsi müxtəlif səbəblərə görə ciddi şəkildə pozula bilər. 4. Müstəqil və tamamilə pulsuz olaraq veb saytımızdakı şablonlardan bəzi növ çap məhsullarının dizaynını seçə bilərsiniz. Bu vəziyyətdə əlavə proqramlar quraşdırmağa ehtiyac yoxdur. Bunu etmək üçün gününüzün və ya gecənin istənilən vaxtı veb saytımıza baş çəkmək və sakit bir şəraitdə dizayn seçmək və çap üçün göndərmək kifayətdir. 5. Müəyyən növ çap materiallarına onlayn sifariş verərkən endirimlərlə tez-tez təqdimatlar olur. 6. Çapın keyfiyyətsiz olduğunu düşünürsünüzsə, problemi hər zaman təsvir etmək imkanınız var. Rahatlığınız üçün hər detalı nəzərə almağa çalışdıq və hər zaman istəklərinizi nəzərə almağa hazırıq.

  • S: Sifarişimlə nələrin baş verdiyini haradan öyrənə bilərəm?

    C: Sifarişin vəziyyəti haqqında məlumat elektron poçtunuza göndəriləcəkdir. Qeydiyyat zamanı göstərdiyiniz SMS mesajı və bir e-poçt mesajı şəklində hazırlığınızı (sifarişin statusu "Verilmə nöqtəsinə çatdırıldıqda") sizə bildirəcəyik.

  • S: Sifariş vermişəm, amma hələ təsdiqləmə e-poçtunu almamışam. Məsələ nədədir?

    C: Sifariş saytımızda yerləşdirildikdən sonra qeydiyyat zamanı göstərdiyiniz ünvana avtomatik bir elektron poçt göndərəcəyik. Elektron poçtunuza bir məktub almamısınızsa, bunun spam qovluğuna düşməsidə mümkündür. Qeydiyyat zamanı bir e-poçt ünvanını səhv daxil etməyiniz mümkündür. Buna görə qeydiyyatdan və sifariş verərkən düzgün e-poçt ünvanını göstərmək çox vacibdir.

  • S: Şəxsi hesab nə üçün lazımdır?

    C: Şəxsi hesabda sifarişləriniz, dizaynlarınız və endirimləriniz barədə məlumatlar mövcuddur, sifariş statuslarını izləməyə, habelə şəxsi profilinizi qurmağa kömək edir. S: Sifarişimi nə vaxt ləğv edə bilərəm? Ləğv şərtləri hansı mərhələdədir? C: Sizin sifariş çap statusuna köçürülmədən əvvəl ləğv edilə bilər. Şəxsi hesabınızdan sifarişi ləğv edə bilərsiniz: sifarişi seçin və Ləğv et düyməsini basın. Ödənişli bir sifarişin ləğv edildiyi təqdirdə, vəsait komissiyasız karta qaytarılır. Kassaya vəsaitin qaytarılması müddəti 30 günə qədər ola bilər, həmçinin bu vaxt kartı verən bankdan asılıdır. Çap olunmuş və ya dizayn edilmiş sifarişlər üçün ödənilən pul ödənişi geri qaytarılmayacaqdır!

  • S: Mətni niyə “krivoy” etməliyəm?

    C: Dünyada çox sayda şrift var və istifadə etdiyiniz şriftin kompüterimizdə olmaması çox rast gəlinən bir məsələdir. Buna görə dizayn etdiyiniz mətnin başqa bir kompüterdə düzgün açılması üçün bütün şriftləri “krivoy”-a çevirməlisiniz. Mətnin “krivoya” çevrilməsinin dönməz bir proses olduğunu xatırlamaq lazımdır. Mətni “krivoy”-a çevirməmişdən əvvəl, onun originalını sonra isə “krivoy” halında yaddaşda saxlamaq tövsiyə edilir. "Krivoy"-a çevirmək üçün mətni seçin və Ctrl + Q düyməsini basın və sonra sənədi yoxlayın və yaddaşda saxlayın.

  • S: Niyə RGB deyil, CMYK seçilir?

    C: CMYK sistemi mətbəə çapı üçün yaranıb və istifadə olunur. CMYK dörd rəngli çap üçün istifadə olunan əsas mürəkkəblərin adlarına dayanır: - mavi, purpur, sarı və qara. Hər CMYK rəngində 4 rəngin hər birinin faizini təmsil edən ədədi bir dəyəri var. Təəssüf ki, RGB palitrası yalnız 3 rəng əhatə edir: qırmızı, yaşıl, mavi. RGB rəngli model yalnız monitor üçün nəzərdə tutulmuşdur, saytlardakı bütün şəkillər dolğun rənglərə malikdir. Dizaynı RGB ilə göndərdikdə, ekranda gördüyünüz gözəl və sulu rənglər əvəzinə, çapdan sonra solğun çalarlarla rastlaşa bilərsiniz.

  • S: Biz tərəfdən göndərilən zaman, orfoqrafiya və stilistik səhvlər üçün sifarişləri yoxlayırsınız?

    C: Bəli, yoxlayırıq. Lakin, dizayn olunmuş məhsulu siz göndərmisinizsə və bu kimi hallarla (orfoqrafik səhvlərlə) tez tez rastlaşarıqsa, o zaman düzəlişlər siz tərəfdən həyata kemirilməlidir.

  • S: Bizim maketin həcmı ağırdır, nə etməliyəm?

    C: Ayrıca, rahatlığınız üçün dizayn maketini hər hansı bir fayl hostinq xidməti (Yandex Drive, Dropbox.com, Google Drive və digərləri) vasitəsilə göndərilə bilər.

  • S: Çap dizaynını tez və asanlıqla necə sifariş etmək olar?

    C: Mükəmməl dizayn yaratmaq üçün 3 addıma diqqət yetirməliyik: Birinci addım: ✔ Məlumat. Texniki tapşırığın bütün bəndlərinin doldurmağınızdan əmin olun: Şirkət Adı Layihə üçün son tarix Sayt ünvanı və digər şirkət bağlantıları Mövcud üslub haqqında məlumat: loqotiplər, korporativ rənglər və şriftlər, qrafik elementlər və şəkillər, Brend Kitab və digər istifadə olunan şirkət atributları - vaxtınıza qənaət edən əsas məlumatlar! Tərtib ediləcək məhsul haqqında məlumat: Adı, formatı, xidmətin təsviri, hədəf auditoriyası, digər əlavə məlumatlar Məhsulun dizaynı haqqında məlumat: uğurlu / uğursuz işlərin nümunələri, dizayn tərzinə dair istəklər, məcburi məlumatlar (loqotip, əlaqə) - qiymətli modelinizin kəsilməsi, buna ciddi yanaşmaq lazımdır! İkinci addım: ✔ Şəkil materialları. Aşağıdakı keyfiyyət meyarlarına cavab verməli olan zəruri foto materialların təqdimatı: Fayldakı görüntünün ölçüsü, nəzərdə tutulmuş çap məhsullarının parametrləri ilə 1: 1 nisbətində olmalıdır. Varsa, vektor formatında loqotip (.cdr, .ai, .eps, .svg). Digital Rəqəmsal, ofset çap üçün görüntü - ən azı 300 dpi. Bütün təqdim olunan foto materiallar CMYK rəng rejimində olmalıdır. Üçüncü addım: ✔ Məcburi yoxlama. Doldurduğunuz məlumatlar göndərməyə hazır olmalıdır Orfoqrafik səhvlərin aradan qaldırılması Texniki və vizual səhvlərin müəyyən edilməsi və aradan qaldırılması Mətn məlumatlarını əvvəlcədən yoxlayın, bu sadə qaydalara əməl edin və bizdən sürətli bir dizayn hazırlamağı sifariş edin!

  • S: Məhsullarınızı bölgələrə çatdıra bilərsinizmi?

    C: Bəli, biz bir çox nəqliyyat şirkəti ilə işləyirik və istənilən bölgələrə çatdırılma təşkil edirik. Bu pullu bir xidmətdir, dəyəri məhsulun ağırlığından və məsafədən asılıdır. Çatdırılma şərtləri sifariş verilərkən menecerlə müzakirə olunur.

  • S: Sifarişimi başqa bir adam ala bilər?

    C: Bəli, bunun üçün onu sifariş alıcı kimi göstərməlisiniz.

  • S: Ödəniş faktını necə təsdiqləyə bilərəm?

    C: Ödəniş sifarişinin surətini info@rain.az elektron poçt ünvanımıza göndərmək kifayətdir. Ödəniş cari hesabımıza daxil olan zaman, ödənilmiş hesab olunur.

  • S: Necə və harada sifariş ala bilərəm?

    C: Sifariş üçün əlaqə nömrənizi bizə yazmağınız kifayətdir. 1. Anbardan hazır məhsulların qəbulu (özünəxidmət) Sifarişin hazır olması barədə bildiriş aldıqdan dərhal sonra sifariş gəlib ala bilərsiniz. 2. Sifariş başa çatdıqdan sonrakı gün sizin göstərdiyiniz ünvana qapıya çatdırılır. Çatdırılma yalnız iş saatlarında həyata keçirilir. Çatdırılma, Bakı şəhərində ödənişsizdir. 3. Bakı şəhərindən kənarda çatdırılma razılaşma yolu ilə həyata keçirilir. Adətən Çatdırılma pulsuzdur. Amma yükün ağırlığı və məsafədən asılı olaraq çatdırılma ilə bağlı ödəniş tətbiq edilə bilər.

  • S: Qiymətdən razı deyiləm. Daha ucuz edə bilərsiniz?

    C: Çap xidmətləri də daxil olmaqla müəyyən ehtiyaclar üçün məhdud bir büdcə ayrıldığı olduqca normal bir vəziyyətdir. Şəxsi bir sifarişinizdirsə, o zaman tez-tez bir istəyin reallaşması üçün müəyyən bir miqdardan artıq pul xərcləməyə hazır deyilsiniz (məsələn, bir kataloq sifariş vermək). Problem deyil! Qiyməti azaltmağınıza kömək edəcəyik. Burada bir çox həll yolu var: formatı bir az azaldın, kağız çəkisinə qənaət edin, çapdan sonrakı elementləri daha sərfəli olanlarla əvəz edin və ya tamamilə tərk edin. Dövriyyənin qiymətini azaltmaq istəyiniz barədə bizə məlumat verin və bütün mümkün variantları sizə təqdim edəcəyik. Bir şey dəyişməzdir: tiraj sərf olunan kağızdan ucuz ola bilməz. Ancaq bu, mükəmməl başa düşülən bir qaydadır və bu barədə mübahisə etmək mənasızdır.

Awesome Image

Sualınızı Göndərin

info@atrprint.az

azAzerbaijani
Открыть чат
Salam 👋
Sizə necə köməklik göstərə bilərik?